miercuri, 2 ianuarie 2013

Promisiune pentru 2013

























Pentru anul 2013 am enumerat pe o hartie, o serie de obiective importante pe care doresc sa le realizez. Pentru a le realiza insa, fiecare zi a anului 2013 o voi incepe cu urmatoarea promisiune pe care am primit-o pe internet de la un prieten drag. Nu stiu cine este autorul, dar  cred ca promisiunea in sine, este o reteta minunata pentru sufletul oricui, un leac pentru frumusete sufleteasca, o binecuvantare pentru viata noastra de zi cu zi.   De aceea am ales sa o impart cu voi si sa avem astfel un obiectiv comun pentru noul an care sa reprezinte baza, punctul de plecare pentru toate visele noastre.


Imi promit:
  • Sa fiu atat de puternic(a) incat nimic sa nu imi tulbure linistea sufleteasca. 
  •  Sa vorbesc despre sanatate, fericire si prosperitate fiecarei persoane pe care o intalnesc.
  • Sa imi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva valoros in fiecare dintre ei. 
  • Sa vad partea buna a lucrurilor si sa-mi transform optimismul in realitate. 
  • Sa ma gandesc doar la ce e mai bun, sa muncesc pentru ce e mai bun si sa ma astept la ce e mai bun.
  •  Sa fiu la fel de entuziast(a) pentru succesul altora precum sunt pentru succesul meu. 
  • Sa uit greselile trecutului si sa ma concentrez asupra realizarilor marete din viitor. 
  • Sa fiu vesel(a) tot timpul si sa ofer un zambet fiecarei fiinte pe care o intalnesc. 
  • Sa dedic atat de mult timp dezvoltarii proprii incat sa nu am timp sa critic pe altii. 
  • Sa fiu prea mare ca sa ma ingrijorez, prea nobil(a) ca sa ma infurii, prea puternic(a) ca sa ma tem si prea fericit(a) pentru a tolera existenta necazurilor. 
  • Sa gandesc bine despre mine si sa spun asta lumii intregi, nu in cuvinte mari, ci in fapte marete. 
  • Sa traiesc cu credinta ca intreaga lume este de partea mea, atata vreme cat sunt sincer(a) cu ce e mai bun in mine.



                      Sa auzim numai de bine si in 2013,
                       
                      Monica Rosu
                      MSc. Marketing/Trainer


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu